arkadaşlar bilindiği üzere distribitör garantili cihazların fiyatlarının biraz yüksek olması dolayısıyla değişik firmalar bu alanda hizmet vermeye başladılar bunların en revaçta olanı Delta Servis...
ancak firma tamamen hikaye... hizmet verdiği falan da yok. gönderilen her ürüne kullanıcı hatası deyip geri gönderiyorlar. en son 4 gün önce sony xperia l telefonu şarj olmadığını şarj soketinde problem olması nedeniyle gönderdim..
ürünün düşürüldüğünü ve etrafında çizik ve göçükler olduğunu beyan ettiler
kendilerine sordum bu çizikler veya düşme kaynaklı mı oluştu bu arıza
hayır ama çizik veya göçük varsa ürününüz tamamen garanti dışı olur diye saçma sapan bir uygulamaları var...
sıfır cihaz alacak arkadaşların ürünlerinin bu firma garantisi altında olmamasına dikkat etmeleri gerekir.
ben böyle bi hata yapıp bu firma garantisinden ürün aldım...
hakkımı hem tüketici hakem heyetinde hemde bütün bilişim forumlarında bu dolandırıcı firmanın çalışma şeklini anlatarak arayacağım..