[Samsung Telefon] Arama etiketleri bildirimleri servis sonu ve ödemesi yapılan etiketler için iade
17 Aralık 2018 tarihinden itibaren Samsung Telefon uygulaması yoluyla aramalar sırasında ve aramaları reddederken de dahil olmak üzere Arama etiketleri gönderemeyeceksiniz. (Servisin kullanılabilirliği bölgeye ve/veya operatöre göre değişiklik gösterir.) Bu özelliği kullandığınız için size çok teşekkür ederiz.
Galaxy Apps yoluyla Arama etiketleri satın aldıysanız 15 Haziran 2019 tarihinden önce iade talep edebilirsiniz.
İade talep etmek için:
1. Telefonunuzda Galaxy Apps'i açın.
2. Daha fazla seçenek ögesine, ardından Bize ulaşın ögesine dokunun.
3. İade talebi gönderin.
- Daha hızlı işleme alınması için talebinize sipariş numarasını ekleyin. Sipariş numaranızı almak için Galaxy Apps > Daha fazla seçenek > Uygulamalarım > Makbuzlar bölümüne gidin.
Samsung'un servislerini desteklediğiniz için size bir kez daha çok teşekkür ederiz. Gelecekte size daha iyi servisler sunmak için çalışmaya devam edeceğiz.
Lütfen bu e-postayı yanıtlamayın. Başka sorularınız varsa bize çevrimiçi olarak bize ulaşın veya samsung.com yoluyla bizi arayın.
[Samsung Phone] Notification for Call stickers end of service and compensation for paid stickers
As of December 17, 2018, you won't be able to send Call stickers through the Samsung Phone app, including sending stickers during calls and declining calls. (Service availability varies by region and/or operator.)
We would like to express our deep appreciation to you for using this feature.
If you've purchased Call stickers through Galaxy apps, you can request compensation for your purchase before June 15, 2019.
To request compensation:
1. Open Galaxy Apps on your phone.
2. Tap More options, then tap Contact us.
3. Submit a request for compensation.
- For faster processing, include the order number in your request. Go to Galaxy Apps > More options > My Apps > Receipts to retrieve your order number.
Once again, we'd like to extend our sincere thanks to your for supporting Samsung's services.
We will continue to strive to provide you with better services in the future.
Please do not reply to this email. If you have any questions, you can contact us online or give us a call via samsung.com.